Με τις εξαγωγές να ξεπερνούν το 39% των συνολικών πωλήσεων, η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2019. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €57,40 εκατ. έναντι €51,00 εκατ. το 2018 (αυξημένος +12,6%).
Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €22,40 εκατ. έναντι €21,43 εκατ. το εξάμηνο 2018.
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €12,23 εκατ. έναντι €11,71 εκ. το εξάμηνο 2018.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,50 εκατ., έναντι €10,17 εκατ. το εξάμηνο 2018, και
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,64 εκατ., έναντι €7,36 εκατ. το εξάμηνο 2018.
Η αγορά του παγωτού
Οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά παγωτού ανήλθαν σε €12,82 εκατ., μειωμένες κατά -5,6%. Οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τον Μάιο. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αντιστράφηκε στους επόμενους μήνες, Ιούνιο έως Αύγουστο, και οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού αυξήθηκαν προοδευτικά κατά περίπου +6%. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία πρόσθεσε περισσότερα από 950 νέα σημεία πώλησης, ενώ τα νέα προϊόντα παγωτού σημείωσαν σημαντική επιτυχία.
Η αγορά του γιαουρτιού
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ανήλθαν σε €21,80 εκατ., αυξημένες κατά +7,4%. Η εταιρεία με έντονη διαφημιστική επικοινωνία συνεχίζει την εστίαση στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Παράλληλα, επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων για να διευρύνει την καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λανσάρισε προϊόντα στην κατηγορία του βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο της Κρι Κρι στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 16,1% (+0,9 π.μ), διατηρώντας τη δεύτερη (2η) θέση σύμφωνα με στοιχεία της IRI (σε όγκο, Ιούλιος 2019).
Οι αγορές του εξωτερικού
Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, +35,8%. Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες. Συνολικά, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 39% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.