Η ελληνική αγορά και οι διεθνείς αγορές
Θεωρείτε πως η ελληνική αγορά είναι αρκετή για τις παραγωγικές εταιρείες ή ο εξαγωγικός προσανατολισμός είναι μονόδρομος; Αν ναι, με ποια στρατηγική;
Η Ελλάδα προσφέρει τη δυνατότητα δραστηριοποίησης και υγιούς ανάπτυξης των παραγωγικών επιχειρήσεων, παρότι δεν έχει την αγοραστική μάζα άλλων χωρών της Ευρώπης. Η στροφή στα ελληνικά προϊόντα θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξή τους, ενώ σίγουρα και ο εξαγωγικός προσανατολισμός είναι σημαντικός για τις επιχειρήσεις. Τα ελληνικά προϊόντα που εξάγονται διακρίνονται για τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας τους.
Θεωρούμε επιτυχημένη τη στρατηγική μας που επικεντρώνεται στην άριστη ποιότητα των ζυμαρικών μας, στα καινοτόμα προϊόντα και συσκευασίες, καθώς και στη διάθεση αυθεντικών και υγιεινών προϊόντων, όπως τα Βιολογικά και τα ζυμαρικά από Δίκοκκο σιτάρι.
Ως ιδρυτικό Μέλος της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η ΗΛΙΟΣ μοιράζεται κοινό αξιακό υπόβαθρο με πολλές αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις προερχόμενες από διαφορετικούς κλάδους, που επιδιώκουν να κάνουν «συνείδηση» στον Έλληνα καταναλωτή τη στροφή στα προϊόντα που παράγει η χώρα, αλλά και να ενισχύσουν «τη φωνή της ελληνικής επιχειρηματικότητας» στις διεθνείς αγορές, που μας αξίζει να έχουμε.
Πρόσφατα η εταιρείας σας έλαβε 9 βραβεία από τον διεθνή διαγωνισμό Taste Superior Awards για τα προϊόντα ΗΛΙΟΣ. Πιστεύετε ότι ανάλογες διακρίσεις ανοίγουν τον δρόμο σε διεθνείς συνεργασίες ή είναι μια μορφή επικοινωνιακής στρατηγικής;
Στα περισσότερα από 85 χρόνια πορείας της Βιομηχανίας Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ λαμβάνουμε τακτικά σημαντικές διακρίσεις, ενώ από το 2011 μέχρι και σήμερα επιδιώκουμε συστηματικά να συμμετέχουμε σε αξιόλογες διοργανώσεις. Τα προϊόντα μας έχουν βραβευτεί και ξεχωρίσει για την ποιότητά τους, την καινοτομία και τη θρεπτική τους αξία. Οι βραβεύσεις σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε την ποιότητα των ζυμαρικών που παράγουμε και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη ή ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων διεθνών συνεργασιών.
Η χρονιά θα είναι μάλλον φτωχή σε νέα λανσαρίσματα. Πως κινείται στο θέμα αυτό η βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ;
Η καινοτομία βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στην παραγωγή των ζυμαρικών και για την ΗΛΙΟΣ αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα. Οι ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου αυξάνονται συνεχώς αναδεικνύοντας την τάση της υγιεινής διατροφής που βασίζεται σε προϊόντα που «μας κάνουν καλό», ενώ δεν στερούνται γεύσης.
Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ έχει στο DNA της την καινοτομία. Πρωτοπαρουσίασε τα ζυμαρικά Ολικής Άλεσης στην ελληνική αγορά το 1981, που πλέον όλο και περισσότεροι καταναλωτές τα εντάσσουν στη διατροφή τους. Θέλοντας να είμαστε για μια ακόμα φορά ένα βήμα πιο μπροστά στην κατηγορία -παρουσιάζουμε επιλογές Ολικής άλεσης για παιδιά – λανσάραμε πρόσφατα δυο νέα προϊόντα ολικής: τα Ζωάκια ολικής από τη σειρά τα παιδικά μας και τον Τραχανά ολικής από τις παραδοσιακές επιλογές. Επιδίωξή μας είναι η υποκατηγορία Ολικής Άλεσης να εμπλουτιστεί τα επόμενα χρόνια προσφέροντας πλήθος υγιεινών επιλογών σε μικρούς και μεγάλους.
Παράλληλα, παρουσιάζουμε στην ελληνική και τη διεθνή αγορά μια σειρά εκπληκτικών ζυμαρικών από όσπρια χωρίς γλουτένη, προσφέροντας περισσότερες υγιεινές αλλά και νόστιμες επιλογές. Η σειρά αποτελείται από βιολογικά Ζυμαρικά από Κόκκινη φακή, Ρεβύθια, Αρακά, Καλαμπόκι και Ρύζι, αλλά και Φαγόπυρο. Ιδιαίτερα ανατρεπτικός και ταυτόχρονα υγιεινός είναι ο συνδυασμός των ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ με λαχανικά, όπως Κόκκινη φακή και Παντζάρι και Κίτρινη φακή και Κολοκύθα, δύο ακόμα επιλογές που θα ξεχωρίσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Τέλος, ήδη εργαζόμαστε πυρετωδώς για να προλάβουμε το αυξημένο ενδιαφέρον για τα ανανεωμένα μας, πρωτοποριακά, Βιοδιασπώμενα Καλαμάκια από Ζυμαρικό, τα πολύχρωμα και χαρούμενα artesian pasta straws, κατάλληλα για κρύα ροφήματα και χυμούς –μια απάντηση της Βιομηχανίας Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ στην εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης.