Επενδύσεις και καινοτομία
Κυρία Δάκου, η βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ συμπληρώνει ήδη 88 χρόνια παρουσίας στην επιχειρηματική σκηνή. Πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι στόχοι και πόσο έχει επηρεαστεί η στρατηγική σας την τελευταία δεκαετία από την οικονομική κρίση;
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ αξιολόγησε τις δυσκολίες αλλά κυρίως τις ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν από αυτήν. Γι’ αυτό τόλμησε να υλοποιήσει ένα δυναμικό πρόγραμμα επενδύσεων το οποίο επεκτείνει σταθερά μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, ισχυροποίησε περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά, διευρύνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εντός κι εκτός συνόρων. Παρά την οικονομική ή την υγειονομική κρίση που βιώνει η χώρα, η εταιρεία ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον προχωρώντας με σταθερά βήματα προόδου που διασφαλίζεται, τόσο από την επιτυχημένη πορεία της ΗΛΙΟΣ τα προηγούμενα χρόνια όσο και από τη βαρύτητα που δίνεται σε στελεχιακό προσωπικό και τεχνογνωσία, στις επενδύσεις και στην καινοτομία.
Ο κλάδος σας είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς της αγοράς. Πιστεύετε πως ο ανταγωνισμός λειτουργεί πλέον προς όφελος του καταναλωτή ή ροκανίζει την κερδοφορία των επιχειρήσεων;
Οι απαιτήσεις για προϊόντα υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές αυξάνονται συνεχώς από το καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρόνια. Οι εταιρείες που ανταποκρίνονται άμεσα και αποτελεσματικά στις επιταγές της αγοράς αλλά και του σύγχρονου ανθρώπου έχουν πάντα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τα ζυμαρικά της Βιομηχανίας Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ έχουν αγαπηθεί εδώ και γενιές και έχουν κατακτήσει επάξια μια θέση στο τραπέζι των καταναλωτών. H αξεπέραστη νοστιμιά των ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, οι εκλεκτές πρώτες ύλες και η συνεχής καινοτομία αποτελούν τα ισχυρά τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Ο υγιής ανταγωνισμός λειτουργεί πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή, ειδικά όταν οδηγεί στη βελτίωση των προσφερόμενων αγαθών
Για να συνοψίσουμε: ο υγιής ανταγωνισμός λειτουργεί πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή, ειδικά όταν οδηγεί στη βελτίωση των προσφερόμενων αγαθών. Όσον αφορά στην κερδοφορία των επιχειρήσεων, αυτή επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από τις προσφορές ή τις προωθητικές ενέργειες.