Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, στο 5,5% κινήθηκε θετικά σε αξία η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο πεντάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 02 Ιουνίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο. Αντίστοιχα, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα παρουσίασαν στο σύνολό τους πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%.
Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση, στο 10,5%. Αντίστοιχα, το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) αναπτύσσονται κατά 5,9%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, ο κλάδος των τροφίμων και ποτών αναπτύσσεται κατά 4,5%. Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων προσωπικής περιποίησης και οικιακής χρήσης παρουσιάζουν μικρή αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία. Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης εμφανίζουν οριακή μεταβολή, στο 1,1%. Αντίστοιχα, τα προϊόντα οικιακής χρήσης κατά 1,8%.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι μέχρι τις 5 Μαίου η αγορά του λιανεμπορίου παρουσίαζε την πιο θετική τάση, στο 6%. Ως προς τις κατηγορίες, η κατηγορία των τροφίμων και των ποτών παρουσίαζε επίσης θετική εικόνα, στο 5,1%.
Τα στοιχεία στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου αφορούν καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη. Εξαιρούνται τα νησιά.