Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται θετικά από την αρχή της χρονιάς. Μάλιστα, μέχρι τις 5 Μαίου παρουσίασε την πιο θετική τάση, 6%, με την κατηγορία των τροφίμων και των ποτών, 5,1%, την καλύτερη μεταξύ των FMCGs.
Όσον αφορά τις συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου*, παρουσίασαν θετική τάση στο 8,8%. Ως προς τις κατηγορίες των προϊόντων, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο 12,2%. Επίσης, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν θετικά, με ποσοστό 7,0%. Οι πωλήσεις σε αξία αφορούν την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (9-15 Απριλίου 2018).
Τέλος, παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα παρουσίασαν θετική τάση, στο 4%. Ακόμα, αξίζει να αναφέρουμε πως η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, την Πρωτομαγιά.
*Αφορά καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., στην Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών.