Μέσα από ένα ευφάνταστο τηλεοπτικό σποτ και τη «δημοπρασία αβγών» ως δημιουργικό εύρημα, μικρά παιδιά πρωταγωνιστούν και λαμβάνουν μέρος σε μια «δημοπρασία αγάπης» για τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ (το πρώτο μη κερδοσκοπικό σωματείο στην Ελλάδα, που εδώ και 80 χρόνια προσφέρει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με κινητικές αναπηρίες). Για τρίτη συνεχή χρονιά, τα “Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ Βασιλόπουλος” είναι αφιερωμένα σε πράξεις προσφοράς, που αλλάζουν τον κόσμο των γενναίων παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ προς το καλύτερο.
Με κάθε αγορά ενός πασχαλινού αβγού, οι πελάτες της ΑΒ συνεισφέρουν με 0,30€ στο έργο της ΕΛΕΠΑΠ, ενώ η ΑΒ διπλασιάζει το ποσό για την κάλυψη τουλάχιστον 1.400 θεραπειών αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρία, τα οποία καθημερινά δίνουν αγώνα για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Τα “Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ” διατίθενται σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας, σε δύο μεγέθη, με διαφορετικές τιμές το καθένα. Κάθε μέγεθος έχει δύο διαφορετικά σχέδια με παιδικές ζωγραφιές «μεγάλης αξίας». Οι ζωγραφιές του Ιάσωνα, της Μόνα, του Κωνσταντίνου και της Χρυσαλίας, μικρών μαθητών που αναδείχθηκαν νικητές στον διαγωνισμό ζωγραφικής στο Παιδικό Μουσείο Αθηνών, στολίζουν τα φετινά “Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ” για τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ.