Η Nielsen παρουσίασε στην ΑΒ Βασιλόπουλος το νέο διαδραστικό διήμερο workshop: «Shopper Centric Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς και την πολύτιμη γνώση που μας παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή.
To διήμερο Workshop: «Shopper Centric Category Management» στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα σε 22 έμπειρα στελέχη της AB Βασιλόπουλος να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν:
1. Στο κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες του καταναλωτή,
2. Στις βασικές αρχές merchandising και πως αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς,
3. Στην κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία του καταναλωτή ως προς την τιμή και, τέλος,
4. Στην κατάλληλη πολιτική προώθησης που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.