Ποιες είναι οι κοινωνικές δράσεις της Dole Ελλάς;
Η Dole Ελλάς, πιστή στις αρχές της, συμμετέχει στη στήριξη του προγράμματος σίτισης και προώθησης υγιεινής διατροφής «Διατροφή», που απευθύνεται σε μαθητές δημόσιων σχολείων σε όλη τη χώρα και πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Με τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα «Διατροφή» συμβάλλουμε στον σωστό τρόπο διατροφής των παιδιών, που ενημερώνονται από διατροφολόγους για τη θρεπτική αξία των φρούτων και των λαχανικών, καθώς και για τις ωφέλειες από την κατανάλωση τροπικών φρούτων. Στο πρόγραμμα συμμετέχουμε την τελευταία δεκαετία, ενώ πρόσφατα ανανεώσαμε τη συμμετοχή μας και για το 2022.
Με τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα «Διατροφή» συμβάλλουμε στον σωστό τρόπο διατροφής των παιδιών, που ενημερώνονται από διατροφολόγους για τη θρεπτική αξία των φρούτων και των λαχανικών
Επίσης, από το 2021-2024 η Dole Ελλάς θα είναι επίσημος χορηγός του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ) και θα είμαστε «μαζί στην Ολυμπιάδα του Παρισιού 2024». Ως επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ, ξεκινώντας τη συνεργασία μας, συμμετείχαμε στον Μαραθώνιο της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο. Τέλος, στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας θα υποστηρίξουμε οικονομικά 10 αθλητές για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους, συμμετέχοντας στην Ολυμπιάδα του Παρισιού.
Παράλληλα, υποστηρίζουμε με διάφορες ενέργειες και τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, συμμετέχοντας σε δράσεις τοπικών συλλόγων και ενημερώνοντας το καταναλωτικό κοινό για τη θρεπτική αξία των προϊόντων μας.
Πως έχουν διαμορφωθεί οι νέες ισορροπίες με το λιανεμπόριο; Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για την «επόμενη μέρα»;
Στο εμπόριο των φρούτων και λαχανικών, οι εταιρείες ήδη έχουν αρχίσει να έχουν άμεση συνεργασία με τη μεγάλη λιανική και όχι μέσω χονδρεμπόρων, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα. Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή. Ακόμα, αξίζει να επισημάνουμε πως τα supermarkets στην Ελλάδα πλέον κερδίζουν έδαφος σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές. Οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα της μεγάλης λιανικής και όχι από τα μεμονωμένα καταστήματα της μικρής λιανικής. Οι retailers κατέχουν το σημαντικότερο μερίδιο της αγοράς τροφίμων και θέλουν να αναπτυχθούν και να επεκταθούν περισσότερο, είτε με οργανική ανάπτυξη είτε μέσω εξαγορών. Το λιανεμπόριο δεν είναι πλέον κατακερματισμένο, παρά μόνο σε ορισμένες περιοχές, λόγω της ιδιομορφίας της χώρας. Πρέπει να αποδεχτούμε λοιπόν αυτές τις τάσεις, καθώς και τις επιλογές των καταναλωτών.