Σημαντικές επενδύσεις, αυξημένη παραγωγική ικανότητα, ενισχυμένες πωλήσεις και νέα στοχευμένα λανσαρίσματα παγωτού: Η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι έθεσε τους στόχους της για τα παγωτά Κρι Κρι και την περαιτέρω ανάπτυξή τους στην κατηγορία. Στο πρόσφατο Συνέδριο Παγωτού που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα συμμετείχαν, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις σε όγκο στην Ελλάδα.
Παγωτά Κρι Κρι: Στόχοι 2023
Για το 2023 η Κρι Κρι επιφυλάσσει για ακόμη μία χρονιά απολαυστικές εκπλήξεις στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα, η σειρά Master Rich,ενισχύεται ακόμα περισσότερο με μια νέα, λαχταριστή γεύση: Belgian Dark Choco.
Επίσης, η Κρι Κρι αναβαθμίζει την εικόνα στο επαγγελματικό παγωτό με νέο branding και νέο λογότυπο. Αναδεικνύει την ιστορία και την παράδοση της εταιρείας στο παγωτό – ξεκίνησε το 1954 -, τονίζοντας παράλληλα την ελληνικότητά του.
Ακόμη, η αγαπημένη μάρκα γρανιτών TOP, ενισχύεται με την αγαπημένη γεύση Cola. Τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με μια γεύση για όλα τα γούστα, κακάο-μπισκότο, με τη νέα μάρκα Hi-Fi. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Banoffee, σε συσκευασία 1.5lt.
Δηλώσεις
Στο πλαίσιο του συνεδρίου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Το 2022, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και η αύξηση τιμών, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής και, συνεχίζουμε δυναμικά. «ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ με απόλαυση Κρι Κρι», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2023 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά κάθε προσδοκία».