Με κεντρικό μήνυμα “Μαζί για την υπέρβαση” πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά το συνέδριο παγωτού της Κρι Κρι. Στο συνέδριο συμμετείχαν συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι σημαντικές επενδύσεις, οι ενισχυμένες πωλήσεις και τα νέα καινοτόμα προϊόντα παγωτού συζητήθηκαν μεταξύ άλλων στο συνέδριο της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η Κρι Κρι το 2021 σημείωσε σημαντική ανάπτυξη (πωλήσεις σε όγκο*) και κατέλαβε τη δεύτερη θέση της κατηγορίας.
Δηλώσεις
Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2021, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά. «Μαζί για την υπέρβαση», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2022 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά το όριά μας».
Λανσαρίσματα
Η Κρι Κρι, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού**, επιφυλάσσει για το 2022 μεγάλες απολαυστικές εκπλήξεις και καινοτομίες στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα: τα ξυλάκια Master με τη νέα σειρά Master Rich, λανσάρουν δύο νέες λαχταριστές γεύσεις -Pralines & Choco και Ruby choco & strawberries.
Tην οικογένεια Master Rich εμπλουτίζουν τα νέα κύπελλα, ατομικά και μεσαία, σε δύο πλούσιες γεύσεις, ruby choco & vanilla (σε συσκευασία των 180ml) και cookies & cream (σε συσκευασία των 180 και 500ml). Ακόμη, η μάρκα πυραύλων Rodeo ενισχύεται με την αγαπημένη γεύση καραμέλας, ενώ τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με τη γεύση βανίλια-φράουλα. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Strawberry Cheesecake 1.5lt.
*MarketTrack Nielsen, 12/2021
**με πανελλαδική διανομή