Την Τετάρτη 17 Απριλίου, στο Maroussi Plaza, θα πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Nielsen. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας “Shopper Trends”, τα οποία αφορούν στο προφίλ του Έλληνα αγοραστή, αλλά και πως αυτός αξιολογεί τις κυριότερες λιανεμπορικές αλυσίδες.
Ακόμα, εκτός από τις τελευταίες τάσεις της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου, η Nielsen θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ευρήματα που αφορούν στο “Shopper Segmentation”, ενώ η δεύτερη ενότητα θα είναι επικεντρωμένη στο “Ιn Store strategy”, με τη συμμετοχή έμπειρων στελεχών της αγοράς από τη βιομηχανία και από το λιανεμπόριο.
Η τελευταία ενότητα του συνεδρίου θα είναι αφιερωμένο στο Digital περιβάλλον, τόσο μέσα από αποτελέσματα έρευνας που θα παρουσιαστούν και αφορούν στο ψηφιακό προφίλ του Έλληνα και το περιεχόμενο που καταναλώνει όσο και από τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και πρακτικές επιτυχημένης digital στρατηγικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιάσουν στελέχη από τη βιομηχανία ταχυκίνητων προϊόντων.