Μετά από 3 χρόνια σημαντικών ζημιών, η οικογενειακή επιχείρηση Swarovski Crystal Business σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη το 2022, στο +10%, ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία παρουσίασε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα: σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων με +15% (με επικεφαλής τα κοσμήματα), σε όλες τις επιχειρηματικές κατηγορίες με τις λιανικές πωλήσεις στο +13% και στα κρύσταλλα B2B στο +5%. Ακόμα, παρουσίασε ανάπτυξη και στις αγορές εκτός της Κίνας με +18%. Επίσης, βελτίωσε τις πωλήσεις της σε όλα τα κανάλια διανομής -συμπεριλαμβάνεται +5% online, το οποίο αντιπροσωπεύει το 20% της επιχείρησης λιανικής πώλησης. Η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.
Δηλώσεις
«Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους», δήλωσε ο Alexis Nasard, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας από τον Ιούλιο του 2022. «Έχουμε κάνει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας. Η εστίασή μας το 2023 θα είναι η πειθαρχημένη εκτέλεση της νέας μας στρατηγικής και του επιχειρηματικού μας σχεδίου LUXignite, με έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και στις περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο λιανικής πώλησης και στις βασικές στιγμές του εμπορικού σήματος».
Οι νέες συλλογές κοσμημάτων
Οι νέες συλλογές κοσμημάτων, τα concept λιανικής πώλησης WonderLux και WonderColor, καθώς και οι καμπάνιες της μάρκας με την Bella Hadid που επινοήθηκαν από τη δημιουργική διευθύντρια Giovanna Engelbert, αναβάθμισαν την τοποθέτηση της SWAROVSKI. Επίσης, η εταιρεία ενισχύθηκε μέσω νέων συνεργασιών με πολυτελείς μάρκες, όπως η Aquazzura, αλλά και με μακροχρόνιους συνεργάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η BMW για τη νέα Σειρά 7. Τέλος, ο κύκλος των συνεργασιών ολοκληρώθηκε με τη νέα δεκαετή συμφωνία αδειοδότησης με την EssilorLuxottica για τα γυαλιά.