Με πωλήσεις 87 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022 (+15,1%) από 75,6 δις € το 2021, ο όμιλος Ahold Delhaize είχε μια ακόμα δυνατή χρονιά μέσα στην τελευταία πενταετία. Τα καθαρά έσοδα του ομίλου άγγιξαν τα 2.5 δις €, στο +13,4%, από 2,2 δις € το 2021. Όσον αφορά τις online πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 8,9%, δηλαδή 11,3 δις € από 10,4 δις € το 2021. Οι ελεύθερες ταμειακές ροές αγγίζουν τα 2,2 δις €, στο +35,2%, από 1,6 δις € το 2021.
Αξία στις τοπικές μάρκες
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ahold Delhaize δήλωσε μεταξύ άλλων: «Θέσαμε μια σταθερή βάση το 2022, με γνώμονα τη στρατηγική μας «Leading Together», και δημιουργήσαμε εξαιρετικές ομάδες, με εξειδίκευση και γνώση για να αντιμετωπίσουμε ό,τι ακολουθήσει».
Ακόμα, αναφέρθηκε στην αξία των τοπικών μαρκών, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, τονίζοντας πως το χαρτοφυλάκιο του ομίλου είναι μοναδικό και προσφέρει μεγάλα πλεονεκτήματα.
«Η ικανότητά μας να συνεργαζόμαστε μας κάνει πιο ευέλικτους και μας δίνει καλύτερη ταχύτητα στην αγορά. Ένα καλό παράδειγμα είναι το AB Plus loyalty program. Εφαρμόστηκε αρχικά ως πρόγραμμα SuperPlus στην Delhaize Belgium και αργότερα στην ΑΒ. Οι ομάδες μας προσάρμοσαν τις περισσότερες από τις λειτουργίες του προγράμματος SuperPlus στο AB Plus, αξιοποιώντας την υπάρχουσα τεχνολογία και γνώση και πρόσθεσαν ακόμη περισσότερες δυνατότητες. Από την κυκλοφορία του, τον Σεπτέμβριο του 2022, το πρόγραμμα κέρδισε γρήγορα δημοτικότητα. Μέσα στις πρώτες εβδομάδες η εφαρμογή AB κατατάχθηκε μεταξύ των κορυφαίων trending εφαρμογών στην Ελλάδα, με 180.000 εγγραφές νέων χρηστών και 280.000 ενεργούς χρήστες τον Δεκέμβριο του 2022».