Η HELL διευρύνει την γκάμα των παγωμένων καφέδων της, λανσάροντας το νέο ENERGY COFFEE Black Coffee αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. Το νέο προϊόν δεν περιέχει καθόλου γάλα, είναι χωρίς συντηρητικά και διαθέτει χαμηλό ποσοστό ζάχαρης, μόλις 6.5g/100ml. Κυκλοφορεί σε ανακυκλώσιμα κουτάκια των 250ml και παρασκευάζεται από πραγματικά εκχυλίσματα καφέ Arabica και Robusta χωρίς καθόλου συντηρητικά. Περιέχει 40 mg/100ml καφεΐνης.
Τα ENERGY COFFEE σύμφωνα με στοιχεία από τα έσοδα και τον αριθμό πωλήσεων από τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους* αγαπήθηκαν όσο κανένα άλλο brand στην κατηγορία τους από τους Έλληνες καταναλωτές. Η HELL ENERGY, με τη σειρά προϊόντων ENERGY COFFEE βρίσκεται σε 20 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Κροατία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
HELL ENERGY COFFEE: το λανσάρισμα
Το καλοκαίρι του 2019 η HELL ENERGY παρουσίασε τη σειρά προϊόντων ENERGY COFFEE σε τρεις γεύσεις: Cappuccino, Latte και Slim Latte. Χάρη στα εξαιρετικής ποιότητας συστατικά, καθώς και τα πραγματικά εκχυλίσματα καφέ, το γάλα και την αρμονία γεύσεων που προσέφερε, κατάφερε να κατακτήσει γρήγορα στους καταναλωτές. Ένα χρόνο αργότερα κατέκτησαν την κορυφή της αγοράς των ready-to-drink παγωμένων καφέδων στο εγχώριο λιανικό εμπόριο, τόσο ως προς την αξία όσο και ως προς τον όγκο.*
Βλέποντας τη μεγάλη αγάπη του κόσμου, η εταιρεία αποφάσισε να κυκλοφορήσει άλλες δυο συναρπαστικές γεύσεις τον περασμένο Απρίλιο: το Double Espresso και το Coconut Lactose-free. Βέβαια η εταιρεία δεν σταμάτησε εδώ. Εστίασε σε μία από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές αγορές της, αναπτύσσοντας ένα αποκλειστικό προϊόν για τους Έλληνες coffee lovers.
Δηλώσεις
«H μεγάλη απήχηση των ENERGY COFFEE μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε όλο και περισσότερες επιλογές για τον καταναλωτή, ο οποίος απολαμβάνοντας τα προϊόντα μας θέλουμε να ικανοποιεί στο έπακρο τις ανάγκες του. Ειδικά οι Έλληνες καταναλωτές έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή την προτίμησή τους στα ENERGY COFFEE και έτσι επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το νέο Black Coffee αποκλειστικά στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της HELL.
* Με βάση τα δεδομένα της έρευνας αγοράς που διενήργησε η NielsenIQ έως και τον Φεβρουάριο 2021. Ο δείκτης λιανικής δεν περιλαμβάνει τα έσοδα των εγκαταστάσεων της βιομηχανίας φιλοξενίας.