Στα 3,577 εκατ. ευρώ έναντι 5,120 εκατ. της προηγούμενης χρήσης διαμορφώθηκαν τα κέρδη της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι το 2014. Σημειώνεται ότι στα μεγέθη της κερδοφορίας της τρέχουσας περιόδου περιλαμβάνεται και ποσό 976.000 ευρώ περίπου που προέκυψε από το διακανονισμό της ασφαλιστικής αποζημίωσης και εμφανίζεται στο κονδύλι Λοιπών Εσόδων της Κατάστασης Αποτελεσμάτων. Κατόπιν του ατυχούς συμβάντος της πυρκαγιάς της 24/12/2013 που κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις παραγωγής γαλακτοκομικών, η επενδυτική δραστηριότητα της Κρι Κρι επικεντρώθηκε στην κατασκευή νέας, υπερσύγχρονης μονάδας γιαουρτιού.
Πλέον, η καινούργια μονάδα είναι πλήρως λειτουργική και αναμένεται να υποστηρίξει αποτελεσματικά την αναπτυξιακή δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η επένδυση, συνολικού προϋπολογισμού 20,027 εκατ., πραγματοποιήθηκε στον χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της εταιρείας στις Σέρρες και περιλαμβάνει την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων, συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. Το νέο εργοστάσιο γιαουρτιού έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από το προηγούμενο και αναμένεται να απασχολεί περισσότερους από 70 εργαζόμενους. Η κατασκευή της νέας μονάδας έχει ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου Ν.3908/11 και αναμένεται η λήψη επιχορήγησης 30% (περίπου 6 εκατ. ευρώ).
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, το σύνολο της παραγωγής των γαλακτοκομικών προϊόντων ανατέθηκε σε τρίτους για περίπου 8,5 μήνες. Στο διάστημα αυτό, η προσπάθεια της εταιρείας επικεντρώθηκε στη διατήρηση της ομαλής τροφοδοσίας της αγοράς, περιορίζοντας την εμφάνιση ελλείψεων στην αγορά στο ελάχιστο δυνατό. Ωστόσο, η απορρύθμιση της εφοδιαστικής αλυσίδας οδήγησε στην εμφάνιση πρόσκαιρων ελλείψεων και επακόλουθα στη μείωση του συνολικού όγκου πωλήσεων. Συνολικά το 2014 οι πωλήσεις γαλακτοκομικών παρουσίασαν μείωση 11,1% και διαμορφώθηκαν σε 39,913 εκατ. έναντι 44,893 εκατ. το 2013. Πλέον, με την έναρξη λειτουργίας της νέας μονάδας και την ομαλοποίηση της τροφοδοσίας της αγοράς η εταιρεία προσβλέπει σε αύξηση πωλήσεων. Ήδη, έχουν συναφθεί νέες συμφωνίες συνεργασίας με πελάτες στο εξωτερικό (super market Collruyt στο Βέλγιο και μεγάλη αλυσίδα εθνικής εμβέλειας στο Ηνωμένο Βασίλειο).
Στο παγωτό, οι πωλήσεις στο σύνολο του 2014 εμφανίζουν μικρή αύξηση κατά 2,0% και διαμορφώνονται σε 23,037 εκατ. έναντι 22,583 εκατ. το 2013, μολονότι η άσχημη οικονομική συγκυρία συνεχίζει να επιδρά αρνητικά στον κλάδο, πιέζοντας το συνολικό μέγεθος της αγοράς.