Για μια ακόμα χρονιά οι top retailers που δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο συνέχισαν να ενισχύουν τη θέση τους. Παρά την κάμψη στις καταναλώσεις λόγω πληθωρισμού, οι top εμπορικές επωνυμίες κατέγραψαν άνοδο στις πωλήσεις τους, βελτιώνοντας τα μερίδιά τους. Ανάμεσα τους και δύο γερμανικές discount λιανεμπορικές, Aldi και Lidl, που εισήλθαν στην πιο ανταγωνιστική αγορά της Ευρώπης, αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου, για να την κατακτήσουν. Εξάλλου, έχουν αποδείξει ότι κατανοούν τις τοπικές αγορές, παρακολουθούν τις τάσεις και σέβονται τις ιδιαιτερότητές τους.
5 top retailers
Κύκλος εργασιών το 2021/2022: 54,8 δισ. £ ή 61,75 δισ. ευρώ. Διαθέτει δίκτυο 4.673 καταστημάτων με στοιχεία του 2021.
- Sainsbury’s
Κύκλος εργασιών το 2021/2022: 29,9 δισεκατομμύρια £ ή 33,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Διαθέτει δίκτυο περίπου 1.400 καταστημάτων.
- Asda
Κύκλος εργασιών το 2021: 20,4 δισεκατομμύρια £ ή 22,99 δισεκατομμύρια ευρώ. Διαθέτει δίκτυο περίπου 630 καταστημάτων με στοιχεία του 2021.
- Morrisons
Κύκλος εργασιών το 2021/2022: 18,48 δισ. £ ή 20,8 δισ. ευρώ. Διαθέτει δίκτυο 497 καταστημάτων.
- Aldi
Κύκλος εργασιών το 2021/2022 13,65 δισ. £ ή 15,38 δισ. ευρώ. Διαθέτει δίκτυο περίπου 1.000 καταστημάτων.
Ο βραχίονας της γερμανικής Lidl βρίσκεται στην 8η θέση με τζίρο 8,79 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2021/2022. Εισήλθε στη βρετανική αγορά το 1994 και διαθέτει περίπου 1.000 καταστήματα.