Η πρωταγωνίστρια του χαρτοφυλακίου της ολλανδικής ζυθοποιίας, Heineken, που διατίθεται σε κάθε γωνιά του πλανήτη, συμπλήρωσε 150 χρόνια. Με αφορμή τον εορτασμό της 150ης επετείου της, ο λογότυπος της μάρκας αναδιαμορφώθηκε ως «He150ken». Η νέα συσκευασία θα είναι περιορισμένης έκδοσης και θα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης διαφημιστικής καμπάνιας για τον εορτασμό της επετείου.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι πως «δεν έχει σημασία πως την ονομάζουν ή τη συλλαβίζουν οι καταναλωτές, αλλά πόσο καλά περνούν μαζί της».
Από το ξεκίνημα της παραγωγής της, ως τοπική μπίρα που παρήχθη στις αρχές του 19ου αιώνα στο Άμστερνταμ, η Heineken σήμερα έχει μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο σύμβολο, ενώ συνεχίζει να διευρύνει την απήχησή της. Το 2022 η εταιρεία παρήγαγε για τη σειρά Heineken 54,9 εκατομμύρια εκατόλιτρα.
15oth Anniversary