Η πρώτη εταιρεία ζυμαρικών στην Ελλάδα, Barilla Hellas, αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στο λιανεμπόριο, παρέχοντας προηγμένη γνώση για τις ανάγκες των πελατών της στην πολύ σημαντική αυτή κατηγορία. Συγκεκριμένα, ανατέθηκε στην Exceed Consulting να πραγματοποιήσει shopper research σε super markets (4) μεγάλων λιανεμπορικών αλυσίδων της χώρας, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στη διερεύνηση των βαθύτερων αιτιών που διαμορφώνουν την αγοραστική συμπεριφορά του shopper/καταναλωτή σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας (ζυμαρικά), καθώς και στον προσδιορισμό του προφίλ του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού. Ειδικότερα, θα ερωτηθούν οι καταναλωτές/shoppers για τις διατροφικές και αγοραστικές τους συνήθειες, τις στάσεις, απόψεις και την ικανοποίησή τους σε σχέση με τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, αλλά και την ευκολία να βρίσκουν τα προϊόντα εντός των καταστημάτων.
Οι σημαντικές αυτές πληροφορίες θα επιτρέψουν, τόσο στη Barilla Hellas όσο και στους λιανεμπόρους, να έρθουν πιο κοντά στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του shopper/καταναλωτή και να αναβαθμίσουν την εικόνα και την αξία της κατηγορίας.