Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ανακοίνωσε την επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 80.000 € στον ομόρρυθμο συνεταιρισμό Lidl Cyprus για άσκηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στις υπεραγορές με την επωνυμία Lidl. Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ερεύνησε τις ακόλουθες εμπορικές πρακτικές της Lidl Cyprus, τις οποίες έκρινε παραπλανητικές:
1. Την εμπορική πρακτική κατά την οποία εντός των υπεραγορών Lidl, κάποια προϊόντα έφεραν την επιγραφή «ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ/WHILE STOCKS LAST» και η οποία έδινε την παραπλανητική εντύπωση ότι τα προϊόντα αυτά θα πωλούνται μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
2. Την εμπορική πρακτική κατά την οποία εντός των υπεραγορών Lidl, κάποια προϊόντα έφεραν την επιγραφή «ΠΡΟΣΦΟΡΑ / OFFER», η οποία έδινε την παραπλανητική εντύπωση ύπαρξης ειδικής πλεονεκτικής τιμής.
3. Την εμπορική πρακτική κατά την οποία, μέσω διαφημιστικών φυλλαδίων, συγκεκριμένα προϊόντα διαφημίζονταν ότι θα διατίθεντο προς πώληση στις υπεραγορές Lidl σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και σε συγκεκριμένες τιμές, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των εύλογων λόγων που είχε ο εμπορευόμενος να πιστεύει ότι δε θα μπορέσει να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες (διαφήμιση «δόλωμα»).