Η γαλλική λιανεμπορική Carrefour και ο όμιλος επικοινωνίας Publicis ανακοίνωσαν κοινοπραξία με την επωνυμία Unlimitail, που θα δραστηριοποιείται στον ανερχόμενο κλάδο των Retail Media. Οι δύο εταιρείες φιλοδοξούν μέσω των προηγμένων τεχνολογιών που διαθέτουν να αξιοποιήσουν διαφημιστικά την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην Ευρώπη και τη Ν. Αμερική.
Μέχρι στιγμής στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί 13 εταιρείες, οι οποίες έχουν περισσότερους από 120 εκατομμύρια πελάτες και 1,5 δισεκατομμύριο προβολές σελίδων ανά μήνα παγκοσμίως.
Οι εταιρείες είναι: Κingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Maquillalia, Juguetilandia, Public, καθώς και δύο συνεργάτες της Carrefour, η LabelVie από το Μαρόκο και η Electra Consumer Products από το Ισραήλ. H έναρξη της δραστηριότητας της εταιρείας γίνεται 6 μήνες μετά την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας στο τεχνολογικό συνέδριο, VivaTech.
Προηγμένες τεχνολογίες
Η νέα πλατφόρμα συνδυάζει τις προηγμένες τεχνολογίες της Publicis με τη βαθιά γνώση της Carrefour Links στα Retail Media, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της λιανεμπορικής.
«Με την Unlimitail, θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν ευρωπαϊκό γίγαντα στα Retail Media, που έχει όλες τις πιθανότητες να κερδίσει, επειδή διαθέτει ήδη τις καλύτερες τεχνολογίες στην αγορά. Είναι ένα έργο που ξεπερνά κατά πολύ την Carrefour και την Publicis και ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους εταίρους», ανέφερε ο Alexandre Bompard, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Carrefour.
Retail Media
Ο ανερχόμενος κλάδος των Retail Media επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν απευθείας τους αγοραστές με εξατομικευμένες προσφορές, διαγωνισμούς και κουπόνια, σύμφωνα με την αγοραστική τους συμπεριφορά. Είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος κλάδος που αναμένεται να γίνει μεγαλύτερος από την αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης στις ΗΠΑ.
Κυνηγώντας την Amazon
Ο μεγαλύτερος “παίκτης” του κλάδου είναι η Amazon και, μάλιστα, με μεγάλη διαφορά. Όμως, ο κλάδος προσελκύει όλες τις ισχυρές δυνάμεις του λιανεμπορίου, όπως την Walmart και την Ahold Delhaize, που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αντλήσει μέχρι το 2025 περίπου μισό δισεκατομμύριο ευρώ από τα διαφημιστικά έσοδα σε ιστότοπους, εφαρμογές και δεδομένα. “Τα έσοδα από τα Retail Media βοηθούν την Ahold Delhaize να διατηρήσει τις τιμές χαμηλά”, αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Frans Muller.