Η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2020. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €65,92 εκ. έναντι €57,40 εκ. το 2019 (αυξημένος +14,8%).
Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Μικτά κέρδη: ανήλθαν σε €22,76 εκατ. έναντι €22,40 εκ. το εξάμηνο 2019,
- Λειτουργικά κέρδη (EBITDA): ανήλθαν σε €13,80 εκατ. έναντι €12,23 εκατ. το εξάμηνο 2019,
- Κέρδη προ φόρων: ανήλθαν σε €11,94 εκατ., έναντι €10,50 εκατ. το εξάμηνο 2019,
- Καθαρά κέρδη μετά από φόρους: ανήλθαν σε €9,08 εκατ., έναντι €7,64 εκατ. το εξάμηνο 2019.
Στοιχεία πωλήσεων εξαμήνου
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €12,18 εκατ. από €12,82 εκατ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια. Έτσι, η πτώση των πωλήσεων περιορίστηκε στο -5%. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,1% (στοιχεία NIELSEN Ιούνιος 2020).
Οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ στην ελληνική αγορά γιαουρτιού εμφανίζουν αύξηση +16,3%, αγγίζοντας τα €25,4 εκατ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς στο εξάμηνο κατά 5,2%. Ακόμα, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Ιούνιος 2020].
Σε σχέση με τις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +29,7%). Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €24,9 εκατ.,, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στο εξάμηνο του 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια άγγιξαν τα €5,7 εκατ. Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της εταιρείας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων.