ML: Ποια είναι η Gourmet Connection; Σε ποιον τοµέα δραστηριοποιείται και ποιες υπηρεσίες προσφέρει;
Susanne Drexler: Πριν σας µιλήσω για την Gourmet Connection, επιτρέψτε µου µια… παρένθεση. Η γαστρονοµία είναι ελληνική λέξη και προέρχεται από τις λέξεις γαστήρ, που σηµαίνει στοµάχι, και νόµος, που σηµαίνει κανόνας, αρχή. Σίγουρα η γαστρονοµία είναι η τέχνη της καλής µαγειρικής, του στυλ, των παραδόσεων και των εθίµων της κουζίνας, η επιστήµη των τροφίµων και η αφοµοίωση της εµπειρίας, ο τρόπος µε τον οποίο επιλέγουµε τρόφιµα και τα µαγειρεύουµε, οτιδήποτε σχετίζεται µε την επιλογή, την προετοιµασία και το σερβίρισµα, εν κατακλείδι ό,τι χρειάζεται για να απολαύσει κάποιος ένα υπέροχο γεύµα. Η Gourmet Connection καλύπτει όλον αυτόν τον κύκλο που περικλείει η λέξη γαστρονοµία. Η Gourmet Connection είναι µια διεθνής εταιρεία µάρκετινγκ και επικοινωνίας, που ειδικεύεται στα τρόφιµα και τα ποτά και αντιπροσωπεύει στις γερµανόφωνες χώρες premium προϊόντα και τις εταιρείες που τα παράγουν. Μια έµπειρη οµάδα µε βαθιά γνώση του αντικειµένου, αναπτύσσει τις απαραίτητες δραστηριότητες µάρκετινγκ, τις έννοιες και τις στρατηγικές επικοινωνίας, οι οποίες είναι προσαρµοσµένες ειδικά για κάθε πελάτη µας, και συνδυάζει την τεχνογνωσία στον τοµέα των επικοινωνιών µε εξειδικευµένη εµπειρία από τα ανάλογα προϊόντα και τις µάρκες.
Η Gourmet Connection εξειδικεύεται σε τρόφιµα και κρασί υψηλής προστιθέµενης αξίας, µε πολλά χρόνια εµπειρίας στον τοµέα και µε βαθιά γνώση των σχετικών δηµόσιων σχέσεων. Είµαστε µέρος ενός εκτεταµένου δικτύου και συνεργαζόµαστε όχι µόνο µε τους παραγωγούς και τους διακινητές τροφίµων και ποτών, αλλά και µε δηµοσιογράφους που καλύπτουν θέµατα life-style, τροφίµων, κρασιού, διακόσµησης και τουρισµού. Η επικοινωνία µας µε τα µέσα επικοινωνίας είναι διαρκής και προσεκτικά στοχευµένη. Μάλιστα, η Gourmet Connection απολαµβάνει µεγάλη αποδοχή ως συνεργάτης των µέσων ενηµέρωσης ακριβώς λόγω αυτής της εξειδικευµένης γνώσης της στα θέµατα αυτά, της εµπειρίας της στην επικοινωνία και του άµεσου και ολοκληρωµένου τρόπου µε τον οποίο χειριζόµαστε τις συνεργασίες µας. Ίδρυσα την εταιρεία το 2006 στη Φραγκφούρτη. Έχοντας σπουδάσει νοµικά και µε εργασιακή εµπειρία στο µάρκετινγκ, η Gourmet Connection ήταν ένας τρόπος για να συνδυάσω την τεχνογνωσία µου στον τοµέα των επικοινωνιών και τις γνώσεις µου για τη γαστρονοµία και το κρασί. Σήµερα, η Gourmet Connection απασχολεί 12 εργαζόµενους.
Το καλοκαίρι του 2014, η Gourmet Connection επεκτάθηκε ιδρύοντας µια νέα εταιρεία, την Prime Connection. Η Prime Connection επικεντρώνεται στα ταξίδια, στο design, στο life style, στη διακόσµηση εσωτερικών χώρων, στις υπηρεσίες franchise και επικοινωνίας για τους συνεργάτες µας. Εκτός από αυτά, η Prime Connection προσφέρει όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες προς τους συνεργάτες µας από τον κλάδο των τροφίµων και ποτών που δεν ειδικεύονται σε γκουρµέ προϊόντα, αλλά θέλουν να προσεγγίσουν µια ευρύτερη αγορά. Αυτός ο ευρύτερος προσανατολισµός έχει τις ρίζες του στις διαρκείς και εντατικές επαφές που έχουµε µε τα media που ειδικεύονται στο life style, στο σπίτι, στη διακόσµηση εσωτερικών χώρων, καθώς χαίρουµε ιδιαίτερης εκτίµησης ως έγκυροι και αξιόπιστοι συνεργάτες. Όπως σας ανέφερα ήδη, η οµάδα µας διαθέτει πολυετή εµπειρία στα προϊόντα υψηλής προστιθέµενης αξίας.
Αυτό που µας ενδιαφέρει είναι η ποιότητα του προϊόντος, αφού στο τέλος όλοι κερδίζουµε από την ποιότητα
ML: Ποιες είναι οι κυριότερες συνεργασίες της Gourmet Connection; Ποιο προφίλ επιδιώκει να έχουν οι εταιρείες που αναλαµβάνει;
SD: Στους πελάτες µας συγκαταλέγονται µάρκες παγκοσµίου φήµης όπως η γερµανική KitchenAid, η νεοζηλανδική ΝΖ Venison και η αµερικανική All-Clad. Το χαρτοφυλάκιό µας περιλαµβάνει επίσης προϊόντα όπως η σαµπάνια Piper-Heidsieck, βιολογικό ελαιόλαδο από την Ισπανία, ξίδι και κρασί από την Αυστρία, γαλλικά κονιάκ. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες για να συνδεθούν διαφορετικοί πελάτες µε τρόπο που να είναι επωφελής για όλες τις πλευρές. Για παράδειγµα, πρόσφατα εξασφαλίσαµε µια ειδική παρουσίαση των επώνυµων µαχαιριών Chroma Professional Knives για το τηλεοπτικό κανάλι Fox International, µε αφορµή την πρεµιέρα µιας εκποµπής µαγειρικής. Ή διοργανώσαµε δείπνο για εκπροσώπους του Τύπου, στο οποίο δοκίµασαν αστακό της γκουρµέ αλυσίδας Frischeparadies µαγειρεµένο σε ιταλικά σκεύη Lagostina.
Σε γενικές γραµµές, δεν έχουµε ένα στερεότυπο προφίλ για τους δυνητικούς πελάτες και συνεργάτες µας. Αυτό που µας ενδιαφέρει είναι η ποιότητα του προϊόντος, αφού στο τέλος όλοι κερδίζουµε από την ποιότητα. Ως οργανισµός αναλαµβάνουµε να παρουσιάσουµε το προϊόν, τα χαρακτηριστικά του και τα πλεονεκτήµατά του. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για τον γαστρονοµικό τοµέα έρχονται σε πολύ καλά χέρια όταν εµπιστεύονται την Gourmet Connection. Αντίστοιχα, για τα προϊόντα που δεν απευθύνονται στην γκουρµέ αγορά, η Prime Connection αναλαµβάνει τις ανάλογες καλύτερες επιλογές. Πρέπει να σηµειώσουµε ότι, κατά κανόνα, ένα ολοκληρωµένο πρόγραµµα δηµόσιων σχέσεων οδηγεί σε αποτελέσµατα µε βραδύτερο ρυθµό απ’ ό,τι άλλες προωθητικές ενέργειες, ως εκ τούτου προτείνουµε στους πελάτες να επενδύσουν τουλάχιστον τρία χρόνια στην επικοινωνία. Οι δηµοσιογράφοι πρέπει να εξοικειωθούν µε το προϊόν και πρέπει να το «συναντούν» τακτικά πριν το παρουσιάσουν. Με τους περισσότερους πελάτες µας συνεργαζόµαστε για πολλά χρόνια, δεδοµένου ότι οι δηµόσιες σχέσεις και η προβολή είναι πιο αποτελεσµατικές όταν γίνονται σταθερά και σε µια µακροπρόθεσµη βάση.