Στο ml Market Leader που κυκλοφορεί (έντυπη έκδοση Νο 76)
Άγγελος Μουζακίτης: «Καινοτομία as usual»
O κ. Άγγελος Μουζακίτης, ιδιοκτήτης της Growth Sandwich, μιλά στο ml Market Leader και παρουσιάζει μια ανερχόμενη θεωρία καινοτομίας, τη μεθοδολογία Jobs-to-be-done, που μπορεί να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών. Η νέα μεθοδολογία μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλά τμήματα μιας εταιρείας.
Αντώνης Ζαΐρης
Αναμένεται διψήφια πτώση στο λιανεμπόριο
«Το λιανικό εμπόριο στα τέλη του 2020 αναμένεται να εμφανίσει πτώση της τάξης του 14%-15% σε σχέση με το 2019, δηλαδή από τα 44 δις ευρώ θα αγγίξει περίπου τα 38 δις», τονίζει ο Δρ Αντώνης Ζαΐρης, Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), μιλώντας στο ml Market Leader.
Vegan ή Vegetarian;
Μια επιλογή που αξίζει δις
Μοιάζουν πολύ και ταυτόχρονα διαφέρουν λίγο, αλλά σημαντικά! Έχουν φανατικούς οπαδούς που βασίζουν τη διατροφή τους μόνο ή κυρίως σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης. Στην ουσία, η vegan ή η vegetarian διατροφή ζητούν την προσοχή μας για τους δικούς τους ξεχωριστούς λόγους. Σύμφωνα με μελέτες, η βελτίωση της υγείας που χαρίζουν είναι εγγυημένη.
Τα φυτικής προέλευσης προϊόντα αποτελούν ήδη ένα πολύ σημαντικό τμήμα της παγκόσμιας αγοράς. Σύμφωνα με τον παγκόσμιο Οργανισμό Proveg International, αναμένεται να προσεγγίσει τα 100 δις ευρώ το 2020 και να ξεπεράσει τα 160 δις ευρώ στο τέλος της επόμενης τριετίας.
Nielsen «Shopper Shifts to a New Normal»
Έξι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά
Από την αδύναμη ανάπτυξη μέχρι την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και τη διείσδυση της τεχνολογίας στα παραδοσιακά κανάλια, όλα φανερώνουν ότι η βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών και το λιανεμπόριο βρίσκονται σε μια φάση μετεξέλιξης μετά την υγειονομική κρίση.
Menusas: Κάντε την υποχρέωση πλεονέκτημα
Αμέτρητες χρήσιμες πληροφορίες παντρεύτηκαν αρμονικά, με τέχνη, μεράκι και πολλή δουλειά, για να δώσουν ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα, τον πιο εξελιγμένο ηλεκτρονικό κατάλογο menusas.