Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen και συγκεκριμένα τη χρονική περίοδο που ξεκινά από τις 24 Φεβρουαρίου ως και τις 22 Μαρτίου, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, της τάξεως του 27,5%. Τη μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σ’ αυτήν την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα Τρόφιμα & Ποτά. Στο σύνολό της η κατηγορία αναπτύσσεται με 28,4%. Ωστόσο, τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζουν τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο +70,0%. Επίσης, υψηλά ποσοστά ανάπτυξης παρουσιάζουν και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +43,7%.
Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%. Αξίζει να αναφέρουμε πως στην περιοχή εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας – Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται ορισμένες κατηγορίες με τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία. Οι μετρήσεις αφορούν τη χρονική περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (25/02/19-24/03/19):
*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.