ML: Με ποια κριτήρια η G4S Telematix εστίασε ειδικά στις ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας; Τι προοπτικές ανάπτυξης διαβλέπει για την ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα;
ΜΜ: Η δραστηριοποίηση της G4S Telematix στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας αποτελεί µια στρατηγική επιλογή για την εταιρεία. Άλλωστε, όπως προαναφέραµε, η εφοδιαστική αλυσίδα συνεισφέρει κοντά στο 11% του ΑΕΠ της χώρας, ένα νούµερο τεράστιο αν συνυπολογίσουµε ότι σε µια τουριστική χώρα όπως η Ελλάδα, ο τουρισµός συνεισφέρει το 16%. Μάλιστα, οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης είναι τεράστιες, αφού, όπως γνωρίζετε, οι επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα σε σύγκριση µε άλλους κλάδους έχουν ταχύτατη απόδοση. Αν, για παράδειγµα, επενδύσει κάποιος σε νέα φορτηγά ή σε αποθήκες για να βελτιστοποιήσει την παραγωγή του, τα αποτελέσµατα θα τα δει σε µόλις λίγες εβδοµάδες. Για τον λόγο αυτό, εµείς εστιάσαµε σε όλα εκείνα τα κριτήρια που µπορούν να καταστήσουν µια επιχείρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας πλήρως ανταγωνιστική στο απαιτητικό διεθνές περιβάλλον. Δηλαδή τον έλεγχο και τη µείωση των λειτουργικών εξόδων µέσω του καλύτερου προγραµµατισµού των εργασιών τους, την άµεση γνώση των δεικτών απόδοσης των εργασιών τους, την αύξηση του κύκλου εργασιών τους διατηρώντας τα κόστη τους σταθερά µειωµένα και, ασφαλώς, την αύξηση της ποιότητας των παρεχόµενων υπηρεσιών τους, που κάνει τη διαφορά σε σχέση µε τον ανταγωνισµό τους.
ML: Ποια είναι η εικόνα του κλάδου στην Ευρώπη; Με βάση τα δεδοµένα αυτά έχετε «εξαγωγικό» προσανατολισµό για την MRM Suite;
ΜΜ: H «πράσινη οδήγηση» και ο περιορισµός ρύπων στην ατµόσφαιρα, η µείωση των ατυχηµάτων στο πλαίσιο των «Ευφυών Μεταφορών», η καλύτερη πρόληψη για την απώλεια ζωών, αλλά και η συνολικότερη αναβάθµιση της ποιότητας ζωής στην πόλη αποτελούν το σύγχρονο ευαγγέλιο του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας σε παγκόσµιο επίπεδο. Αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά αποτελούν και τον πυρήνα πάνω στον οποίο οραµατιστήκαµε τη δηµιουργία του MRM Suite.
Η πρώτη στρατηγική µας κίνηση ήταν να προωθήσουµε ένα αµιγώς ελληνικό προϊόν στις χώρες του εξωτερικού εστιάζοντας αρχικά στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Τα Βαλκάνια έχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας και πιστεύουµε πως εντός της επόµενης πενταετίας, ο χώρος των εµπορευµατικών µεταφορών θα έχει εξοπλιστεί µε σύγχρονα πληροφοριακά εργαλεία για να ανταγωνιστεί τις πιο προηγµένες αγορές. Επόµενο βήµα είναι η προώθηση του MRM Suite στην υπόλοιπη Ευρώπη, ως µίας State of the Art πληροφοριακής σουίτας µε ελληνική ταυτότητα, που συµπυκνώνει την πολυετή µας εµπειρία στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας.