Μια σημαντική της δέσμευση κάνει πλέον πράξη η Unilever: από το 2014 και έπειτα, το φοινικέλαιο που χρησιμοποιεί στην ευρωπαϊκή βιομηχανία τροφίμων, σε όλα τα προϊόντα της, θα προέρχονται από αειφόρες πηγές παραγωγής. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της Unilever να χρησιμοποιεί μόνο “αειφόρο” φοινικέλαιο”, δηλαδή μόνο από επιτρεπόμενες και βιώσιμες πηγές παραγωγής φοινικέλαιου σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020. Να σημειωθεί ότι ο βρετανο-ολλανδικός κολοσσός είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής φοινικέλαιου παγκοσμίως, καθώς χρησιμοποιεί περίπου 1,5 εκατομμύρια τόνους ετησίως.
Η Unilever ανακοίνωσε, επίσης, ότι επέλεξε να επικεντρωθεί αρχικά στην Ευρώπη, γιατί οι Ευρωπαίοι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα οικολογικού ενδιαφέροντος. Να σημειωθεί ότι η παραγωγή φοινικέλαιου έχει τεθεί στο μικροσκόπιο των αρχών τα τελευταία 10 χρόνια, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι ευθύνεται για την αποψίλωση των δασών σε χώρες όπως η Μαλαισία και η Ινδονησία.