E–commerce, φυσικό κατάστημα ή και τα δύο;
Εξαρτάται από τη φιλοσοφία και τους στόχους του κάθε brand. Εμείς, ακολουθούμε πιστά τον δρόμο του e-commerce, έχοντας βέβαια ένα σχεδόν παγκόσμιο δίκτυο από πελάτες χονδρικής, που είναι οι καλύτερες niche boutiques και concept stores.
Ποια είναι η άποψή σας για τα μέσα δικτύωσης;
Τα μέσα δικτύωσης είναι κάτι σπουδαίο και απόλυτα δημοκρατικό! Είναι το μέσο όπου ταλαντούχοι άνθρωποι μπορούν να πετύχουν στον τομέα τους, χωρίς να διαθέσουν μεγάλο κεφάλαιο. Οι πλατφόρμες αυτές αναδεικνύουν, επίσης, τα θέματα της εποχής μας, τα οποία στις προηγούμενες δεκαετίες ήταν «κάτω από το χαλί» -π.χ. βλέπε κίνημα #metoo. Αυτά είναι λίγα από τα καλά τους. Επίσης, ένα ακόμα σημαντικό θέμα είναι η έλλειψη regulations στα data και, ειδικά στα προσωπικά δεδομένα. Δυστυχώς, οι κυβερνήσεις και οι οργανισμοί ζουν ακόμα στην εποχή των δεινοσαύρων και εις βάρος όλων μας.
Με ποια κριτήρια επιλέγετε τους συνεργάτες σας από τον χώρο της τεχνολογίας;
Είναι πολύ δύσκολο, διότι όταν κάποιος έχει άγνοια σε θέματα τεχνολογίας, επιλέγει τον πωλητή που θα τον εντυπωσιάσει. Ακόμα, δεν γνωρίζει τις σωστές ερωτήσεις προκειμένου να τσεκάρει το επίπεδο γνώσης του μελλοντικού του συνεργάτη και δεν γίνεται αντιληπτό αν οι προσεγγίσεις είναι κοινές. Επομένως, έχω αισθανθεί ως ιθαγενής θαμπωμένος από καθρεφτάκια! Το πρόβλημα, όμως, λύθηκε με τρεις τρόπους:
- Τύχη: στενή συνεργάτης μου έχει σπουδές στον κλάδο της πληροφορικής, οπότε αποφύγαμε τις πολλές παγίδες,
- Γνώση: με πολύ διάβασμα, αλλά και πρακτική εξάσκηση στις πλατφόρμες μας,
- Serendipity: ανεύρεση των κατάλληλων συνεργατών, με τους οποίους πραγματοποιούμε τα μικρά μας θαύματα και νιώθω χαρούμενη που δουλεύω μαζί τους.