Η MediaMarkt εγκαινίασε μία νέα εποχή στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, που σηματοδοτήθηκε με νέα διαφημιστική καμπάνια. Με βασικό μήνυμα «Kάνε την κίνηση smart, ζήσε smart», η διαφημιστική καμπάνια αναδεικνύει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας.
Η νέα εποχή της MediaMarkt προσφέρει την πιο έξυπνη αγοραστική εμπειρία με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Διαθέτει μεγάλη ποικιλία προϊόντων (125 μάρκες σε 160 κατηγορίες) και άμεση διαθεσιμότητα για 60.000 προϊόντα σε ένα φυσικό κατάστημα. Υπάρχει η δυνατότητα δοκιμής πριν την αγορά, αυθημερόν παράδοση, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, free Wi-Fi, καθώς και μεγάλοι χώροι στάθμευσης.
Ο κ. Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing και e-commerce Officer, δήλωσε σχετικά: «Η MediaMarkt συνεχίζει να εξελίσσει την αγοραστική εμπειρία και τα οφέλη που προσφέρει σε κάθε πελάτη, τον οποίο έχει πάντα στο επίκεντρο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής που θα αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά».
Σημειώνεται ότι η MediaMarkt, η μάρκα με το πιο πιστό πελατολόγιο, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2005, διαθέτοντας 12 φυσικά καταστήματα και ηλεκτρονικό κατάστημα. Η εταιρεία έχει περισσότερα από 35 χρόνια παρουσίας στις 14 χώρες και διαθέτει δίκτυο 1.000 καταστημάτων. Είναι το Νο1 retail brand ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη.
Η συνεργασία με την Public
Στα τέλη του 2019 ανακοινώθηκε η συνεργασία της με την Public, με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. Ο συνολικός κύκλος εργασιών του 2019 εκτιμάται στα 460 εκατ. €.