Συνέντευξη στον Χρήστο Ζαρίφη
«Καινοτομία, διαφοροποίηση, εξωστρέφεια και ανθρωποκεντρική πολιτική: αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι που συνέβαλαν στη θετική μας πορεία»: αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας της Κρι Κρι, όπως τη διατυπώνει στο ML ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, η οποία στην πενταετία της κρίσης έχει καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 72% και την κερδοφορία της κατά 34%. Μάλιστα, η νέα μονάδα παραγωγής έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από την προηγούμενη (που καταστράφηκε περίπου ένα χρόνο πριν), γεγονός που δείχνει τόσο τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει η Κρι Κρι όσο και τη δυναμική που έχει αποκτήσει.
Στην ανάπτυξη της Κρι Κρι, όπως εξηγεί ο κ. Τσινάβος, συντέλεσαν όλες οι δραστηριότητες της εταιρείας, του γιαουρτιού και του παγωτού, και επιτεύχθηκε τόσο με ανάπτυξη των μεγεθών στην ελληνική αγορά όσο και από τις εξαγωγικές δραστηριότητες σε περισσότερες από 16 χώρες.
Ειδικά οι εξαγωγές είναι ο μεγάλος στόχος της Κρι Κρι. Καθώς η ευρωπαϊκή, αλλά και η παγκόσμια αγορά ελληνικού γιαουρτιού κινείται με αυξητικούς ρυθμούς, η εταιρεία στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο: «Στα σχέδιά μας είναι η περαιτέρω εδραίωση και επέκτασή μας στις ευρωπαϊκές αγορές γιαουρτιού, όπου υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για την εταιρεία μας», αναφέρει ο κ. Τσινάβος. Παράλληλα, η Κρι Κρι ενισχύει την παρουσία της και στην ελληνική αγορά: τα γιαούρτια ήδη βρίσκονται παντού, ενώ τα χαρακτηριστικά κίτρινα ψυγεία της φθάνουν σήμερα τα 12.000.
Ο κ. Τσινάβος μιλά επίσης για τη συνολική κατάσταση στην αγορά, κρίνει το επιχειρηματικό περιβάλλον τώρα και, κυρίως, δίνει το βασικό υλικό της συνταγής που μέσα σε 10 χρόνια έφερε μια οικογενειακή επιχείρηση σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά: «Χωρίς ουσιαστική διαφοροποίηση στο προϊόν δεν θα είχαμε καμία τύχη… Δημιουργήσαμε ένα γιαούρτι που φέρνει τον τόπο της αγνότητας δίπλα στον καταναλωτή».