Η Nielsen διερευνά την επίδραση του κορονοϊού στις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες, καθώς αυξάνεται η ανησυχία για την εξάπλωσή του. Παρακολουθώντας συστηματικά την αγοραστική συμπεριφορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Nielsen έχει ήδη καταγράψει την τάση των καταναλωτών σε πολλές χώρες του κόσμου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι καταναλωτές άλλαξαν αγοραστικές συνήθειες και αποθεματοποιούν είδη προληπτικής προστασίας, όπως μάσκες προστασίας και απολυμαντικά τζελ. Επίσης, δημιουργούν αποθέματα σε βασικά προϊόντα διατροφής, όπως είναι τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, το αλεύρι, η ζάχαρη και το εμφιαλωμένο νερό.
Παράλληλα, οι καταναλωτές προσπαθούν να θωρακίσουν την υγεία τους. Έτσι, αυξάνουν τις αγορές φρέσκων φρούτων, λαχανικών, βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής. Ειδικότερα οι καταναλωτές στην Κίνα, Ιταλία και ΗΠΑ φαίνεται να δημιουργούν αποθεματικά, έχοντας πλέον περισσότερο έντονο τον φόβο μιας πανδημίας. Ακόμα, αναμένεται να επηρεαστεί θετικά και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού των επαφών με άλλους ανθρώπους.
Μάλιστα, στις ΗΠΑ για τη χρονική περίοδο 4 εβδομάδων (μέχρι και τις 22/02) οι πωλήσεις των ιατρικών μασκών αυξήθηκαν σε ποσοστό 319% σε αξία και 378% σε τεμάχια. Επίσης, οι πωλήσεις των απολυμαντικών τζελ για τα χέρια αυξήθηκαν κατά 73% την ίδια περίοδο. Ωστόσο, η ανάπτυξη αυτή αναμένεται να συνεχιστεί με πολλαπλάσιο ρυθμό.
Η Nielsen τοπικά καταγράφει τις τάσεις στην ελληνική αγορά και σύντομα θα είναι σε θέση να δημοσιοποιήσει στοιχεία σχετικά με τη μεταβολή της τάσης των πωλήσεων συγκεκριμένων κατηγοριών, των οποίων έχει επηρεαστεί σημαντικά η ζήτηση. Ακόμα, η εταιρεία διερευνά την επίδραση στις αγοραστικές, καταναλωτικές και άλλες συμπεριφορές των Ελλήνων με μια ποσοτική πανελλαδική έρευνα.