Η Chiquita Brands International ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια συνεργασία της με την ταινία κινούμενων σχεδίων THE LEGO® MOVIE 2. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας δημιουργήθηκε ο χαρακτήρας Banarnar, ειδικά σχεδιασμένος από τουβλάκια LEGO. Με αφορμή την προβολή της ταινίας και έως το τέλος Φεβρουαρίου περισσότερα από 300 εκατομμύρια μπλε αυτοκόλλητα της Chiquita σ’ όλο τον κόσμο θα ντυθούν με μερικούς από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες από το LEGO MOVIE 2, συμπεριλαμβανομένου και του Banarnar. Τα αυτοκόλλητα Chiquita θα φέρουν έναν κωδικό με τον οποίο όλοι οι καταναλωτές θα μπορούν να συμμετέχουν σε online διαγωνισμό που θα διεξάγεται από την 01-28 Φεβρουαρίου στο website της εταιρείας για να κερδίσουν μοναδικά δώρα LEGO.
Επίσης, η εταιρεία θα πραγματοποιήσει μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την προώθηση της συνεργασίας με την ταινία THE LEGO MOVIE 2, η οποία περιλαμβάνει και μια σειρά από άλλες δράσεις, όπως instore promotion σε 15 καταστήματα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, σε Αθήνα και επαρχία, καμπάνια δημοσιότητας στα social media, καθώς ΟΟΗ (Out of Home) καμπάνια σε στάσεις λεωφορείων.
“Όπως ακριβώς και τα LEGO, οι μπανάνες Chiquita είναι λαμπερές και διασκεδαστικές και γι’ αυτό το λόγο είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για τη νέα μας συνεργασία με την ταινία LEGO MOVIE 2” δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων της Βόρειας Αμερικής για την Chiquita. “Στην Chiquita μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων και να ενθαρρύνουμε το γέλιο και τη διασκέδαση για όλους. Ελπίζουμε ότι με αυτή την καμπάνια θα κάνουμε λίγο πιο χαρούμενη και φωτεινή τη μουντή περίοδο του χειμώνα, εμπνέοντας τους φαν να ανακαλύψουν τα limited edition αυτοκόλλητά μας, να τα συλλέξουν και να διασκεδάσουν».