Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει στις οθόνες με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα και θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο ιππότης George Clooney φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Αυτή τη φορά συμπρωταγωνιστεί με μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, τη Natalie Dormer.
“Η Αναζήτηση” αντλεί έμπνευση από τη διαρκή προσπάθεια της Nespresso να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία καφέ. Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60”, διαδραματίζεται σε ένα βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο Clooney είναι ο έντιμος ιππότης μιας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, έχει τη δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Έτσι, τον βλέπουμε να… μεταφέρεται σε μια αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σ’ ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso. «Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα» αναφέρει ο George Clooney.
Φέτος, δίπλα στον George Clooney πρωταγωνιστεί η Natalie Dormer. Ως λάτρης του καφέ Nespresso, αποτελεί το ιδανικό «ταίρι» του George Clooney. «Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος! Καθώς θαυμάζω τη δουλειά του πολλά χρόνια είναι φανταστικό το γεγονός ότι επιτέλους τον γνωρίζω και συνεργαζόμαστε», αναφέρει η Natalie Dormer για τη συμμετοχή της στην «Αναζήτηση».
Nespresso και αειφορία
Δουλεύοντας με τη Nespresso από το 2006, ο George Clooney αποτελεί πλέον συνώνυμο του brand και το πάθος του για την αειφορία τον καθιστά ιδανικό συνεργάτη της εταιρείας. Η διαρκής του στήριξη υπογραμμίζει τη δέσμευση της Nespresso για βιώσιμη ανάπτυξη, ανακύκλωση και καφέ υψηλής ποιότητας. Ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Οι νεότερες γενιές επενδύουν στην ανακύκλωση και όλος ο κόσμος είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένος πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να προχωρούν σε καινοτομίες με στόχο να προστατεύσουν το μέλλον του πλανήτη. Η Nespresso έχει καταστήσει πολύ εύκολη τη διαδικασία ανακύκλωσης καψουλών και είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που συνεργάζομαι με την εταιρεία κυρίως για αυτό τον λόγο».
Η “Αναζήτηση” της τελειότητας
Η αναζήτηση της τελειότητας είναι αυτό που συνδέει τη Nespresso με τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην αλυσίδα του καφέ, τον George Clooney και τους λάτρεις του καφέ Nespresso και αυτή είναι η δέσμευση της εταιρείας που ενέπνευσε τη δημιουργία της καμπάνιας. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30” με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ. Ο George Clooney εξηγεί: «Η συνεργασία μου με τη Nespresso περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από τη νέα καμπάνια. Μοιραζόμαστε τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και για διαρκή υποστήριξη των καλλιεργητών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είχαμε αυτόν τον εξαιρετικό καφέ. Το να πρωταγωνιστώ δίπλα τους με τιμά ιδιαίτερα».