Με κεντρικό μήνυμα “CapriceFeeltheRoll”, το δυναμικό πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει την προβολή τηλεοπτικού σποτ, καθώς και ξεχωριστές digital και offline δράσεις σε επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης. Συγκεκριμένα, η ενέργεια Caprice Feel the Roll καλεί το κοινό να αγοράσει τα αγαπημένα του Caprice Παπαδοπούλου με το ειδικό αυτοκόλλητο του διαγωνισμού, να βρει τον κωδικό στη συσκευασία και να μπει στο www.capricefeeltheroll.gr για να τον καταχωρήσει. Αυτόματα, o κάθε καταναλωτής μπαίνει στην κλήρωση για να διεκδικήσει κάθε εβδομάδα ένα PlayStation 4 Pro και ένα Sony PS VR Headset και πολλά ακόμα gaming δώρα. Κάθε κωδικός αντιστοιχεί σε μία μόνο συμμετοχή για την εβδομαδιαία κλήρωση, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όσες φορές εκείνοι επιθυμούν.