Μείωση της κερδοφορίας της 5,4% εμφάνισε η Coca Cola ΗΒC το 2014, καθώς τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της ανήλθαν στα 277,4 εκατ. ευρώ, ενώ πτώση 5,3%, στα 6,51 δισ. ευρώ, καταγράφηκε στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν στη διάρκεια του δ΄ τριμήνου 2014 σε σύγκριση με το περασμένο τρίμηνο, ενώ καταγράφηκαν καλές επιδόσεις στη Ρωσία, τη Νιγηρία, την Πολωνία, την Αυστρία και την Ελλάδα. Στην πλειονότητα των αγορών όπου δραστηριοποιείται, το μερίδιο αγοράς τόσο σε όγκο όσο και σε αξία συνέχισε να αυξάνεται στο δ΄ τρίμηνο, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ή να παραμείνει σταθερό το μερίδιο για το σύνολο του έτους σε 16 αγορές στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και σε 10 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών. Στο δ΄ τρίμηνο του έτους, τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση συνέχισαν να βελτιώνονται, παρά τη μικρή μείωση του ρυθμού βελτίωσης σε σχέση με αυτόν που καταγράφηκε τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, με αποτέλεσμα αύξηση 2,5% για το σύνολο του έτους.
Στο δ΄ τρίμηνο, οι καλύτερες από τις αναμενόμενες τιμές πρώτων υλών αντιστάθμισαν εν μέρει τις σημαντικές δυσμενείς νομισματικές μεταβολές που καταγράφηκαν ιδιαίτερα μετά το δεύτερο μισό του Νοεμβρίου, οι οποίες ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις κατά 15 εκατ. ευρώ. Η συνέχιση των δυσμενών νομισματικών μεταβολών και των χαμηλών επιπέδων του όγκου πωλήσεων στη διάρκεια του έτους αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τις πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων, συμπεριλαμβανομένων της αύξησης της τελικής τιμής των προϊόντων και του βελτιωμένου μείγματος συσκευασίας, καθώς και τη μείωση του κόστους πρώτων υλών, με αποτέλεσμα χαμηλότερα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη σε σχέση με πέρυσι. Το περιθώριο των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών σε ετήσια βάση διατηρήθηκε, σε γενικές γραμμές, σταθερό.