ML: Δύο «κλασικά» θέµατα για τη βιοµηχανία είναι η πορεία των τιµών και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ποιες είναι οι δικές σας εκτιµήσεις;
ΑΤ: Όπως ήδη ανέφερα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν κινηθεί ανοδικά τα τελευταία χρόνια και στα αλλαντικά, όπως και σε άλλους κλάδους. Επιπλέον, όλες οι εταιρείες του κλάδου προχώρησαν σε προσφορές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να διεκδικήσουν µερίδια. Αξιοσηµείωτη είναι από την άλλη µεριά και η ανάπτυξη των premium αλλαντικών µε διψήφιους ρυθµούς, η οποία ξεπερνά αυτήν της οικονοµικής κατηγορίας και δείχνει ότι ο καταναλωτής επιζητά την προσιτή πολυτέλεια και επιβραβεύει την ποιότητα.
ML: Έχουν περιθώρια ανάπτυξης οι προϊοντικές κατηγορίες της Creta Farms στην ελληνική αγορά; Σκέφτεστε να επεκταθείτε σε νέες κατηγορίες, να λανσάρετε νέα προϊόντα, ή προτεραιότητά σας είναι να ενισχύσετε τη σειρά Εν Ελλάδι;
ΑΤ: Τα αλλαντικά είναι ιδιαίτερα αγαπητά στους καταναλωτές γιατί προσφέρουν νοστιµιά, θρεπτικότητα, ποικιλία και ευκολία. Ωστόσο, µερικές φορές θεωρούνται επιβαρυντικά, κυρίως λόγω των κορεσµένων λιπαρών που περιέχουν. Το 2001 η Creta Farms έφερε µια σηµαντική καινοτοµία, το Εν Ελλάδι. Τα πρώτα και µοναδικά αλλαντικά στον κόσµο, στα οποία άπαχο κρέας συνδυάζεται µε ελαιόλαδο για προϊόντα γεµάτα γεύση και υψηλό διατροφικό προφίλ. Η µάρκα Εν Ελλάδι σήµερα έχει ευρεία γκάµα και έχει εδραιωθεί τόσο στην αγορά όσο και στις καρδιές και το µυαλό των Ελλήνων καταναλωτών. Επιπλέον είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, καθώς απαντά σε ένα από τα µεγαλύτερα σύγχρονα mega trends, αυτό της ευζωίας. Με βασικό άξονα το Εν Ελλάδι, λοιπόν, η Creta Farms συνεχίζει να καινοτοµεί και να καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών. Η τελευταία σηµαντική καινοτοµία µας ήρθε στη σειρά Εν Ελλάδι Gourmet, µε την Gourmet Γαλοπούλα Βραστή. Για πρώτη φορά η βραστή γαλοπούλα γίνεται premium, καθώς µαρινάρεται και σιγοµαγειρεύεται για 7 ώρες σε ελαιόλαδο. Και επειδή η καινοτοµία είναι στο DNA µας, θα συνεχίσετε να ακούτε νέα από µας!
ML: Πώς «γεννήθηκε» το Oliving; Με ποιον στόχο;
ΑΤ: Η Creta Farms δηµιούργησε το νέο brand Oliving για την αποτελεσµατικότερη διεθνή διείσδυση του Εν Ελλάδι. Το Oliving κληρονοµεί όλες τις αξίες και την ταυτότητα του Εν Ελλάδι, µε µια πλέον καθολικά κατανοητή ονοµασία και έκφραση. Προκύπτει από το πάντρεµα δύο σηµαντικών εννοιών, του ελαιόλαδου (olive oil) και της ισορροπηµένης ζωής (living). Έτσι, προσφέρει στους καταναλωτές σε όλο τον κόσµο την ευκαιρία να απολαµβάνουν µια ισορροπηµένη διατροφή µε κορυφαία γεύση.
Το νέο brand Oliving κληρονοµεί όλες τις αξίες και την ταυτότητα του Εν Ελλάδι, µε µια πλέον καθολικά κατανοητή ονοµασία και έκφραση
ML: Το 2011 η Creta Farms είχε ανακοινώσει την είσοδό της στην αγορά ελαιόλαδου της Αυστραλίας. Στην ανακοίνωση τότε, αναφερόταν ότι σε δεύτερη φάση θα ακολουθούσε και η επέκταση στον τοµέα των αλλαντικών. Η συµφωνία µε την Primo Meats τώρα είναι η ωρίµανση αυτής της κίνησης; Τι προβλέπει αυτή η νέα συµφωνία;
ΤΠ: Είναι γεγονός ότι έτσι εξελίχθηκαν τα πράγµατα! Ξεκινώντας το ταξίδι µας το 2011, το ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αποτέλεσε τον προποµπό της προσπάθειας εισόδου µας στην αγορά της Αυστραλίας. Σήµερα, φτάσαµε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουµε µια στρατηγικής συµµαχίας συµφωνία για την Creta Farms, η οποία θα είναι κατ’ ελάχιστον πενταετούς διάρκειας. Εκτιµάται ότι στην περίοδο αυτή οι πωλήσεις θα αγγίξουν τα 400 εκατ. δολάρια Αυστραλίας, µε εγγυηµένο ποσοστό εκτέλεσης, η οποία περιλαµβάνει δικαιώµατα χρήσης επί των πωλήσεων (royalties) για την Creta Farms και περιλαµβάνει ήδη τοπικά ανακοινωµένο πλάνο προωθητικών ενεργειών που ξεπερνά τα 5 εκατ. δολάρια Αυστραλίας.