Συνέντευξη στον Χρήστο Ζαρίφη
«Η Creta Farms επιστρέφει στα προ κρίσης επίπεδα», τονίζουν στο ML η κ. Άσπα Τοπαλίδου, διευθύντρια Marketing, και ο κ. Τάκης Πέτρου, διευθυντής Διεθνούς Ανάπτυξης της εταιρείας, και στέλνουν το µήνυµα ότι η εταιρεία περνά σε µια νέα φάση ανάπτυξης. Κύριο όχηµα γι’ αυτό, η σειρά Εν Ελλάδι, στην οποία άλλωστε στηρίχθηκε η δυναµική της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Πλέον, µε το όνοµα Oliving, η εταιρεία προσεγγίζει τους διεθνείς καταναλωτές, για να τους προσφέρει µια πλήρη σειρά αλλαντικών που ανταποκρίνεται στα νέα πρότυπα υγιεινής διατροφής. Πρώτος σταθµός για τη σειρά Oliving η Αυστραλία, την οποία η Creta Farms επέλεξε έπειτα από ενδελεχή έρευνα.
Έχοντας «πατεντάρει» τη συνταγή των προϊόντων της, σύναψε στρατηγική συµφωνία µε τον µεγαλύτερο «παίκτη» της εκεί αγοράς για την παρασκευή και διάθεση της σειράς. Ο απώτερος στόχος είναι ακόµα πιο φιλόδοξος, καθώς σε ορίζοντα τριετίας η Creta Farms θα επιζητήσει επέκταση και σε άλλες αγορές και εκτιµά ότι οι διεθνείς πωλήσεις της θα υπερδιπλασιαστούν, βασισµένες σταθερά στο µοντέλο του licensing. «Ο διεθνής µας πήχης είναι υψηλά τοποθετηµένος», τονίζουν η κ. Τοπαλίδου και ο κ. Πέτρου. Όσο για τη σειρά Εν Ελλάδι, θα συνεχίσει να εµπλουτίζεται µε ποιοτικά, premium προϊόντα: «Επειδή η καινοτοµία είναι στο DNA µας, θα συνεχίσετε να ακούτε νέα από µας!», δηλώνουν χαρακτηριστικά η κ. Τοπαλίδου και ο κ. Πέτρου.