Συνέντευξη στον Χρήστο Ζαρίφη
«Η Melissa Κίκιζας βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη και µόνο τα τελευταία 5 χρόνια έχει υλοποιήσει επενδύσεις που ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ»: µε αυτή τη φράση ο εµπορικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Γιώργος Ευσταθόπουλος, δίνει τη θέση της στην αγορά σήµερα, θέση την οποία η Melissa Κίκιζας φιλοδοξεί να ενισχύσει ακόµα περισσότερο. Κι αυτό «µέσω του ελέγχου στο κόστος παραγωγής, της αύξησης του µεριδίου αγοράς, αλλά και του λανσαρίσµατος καινοτόµων προϊόντων προστιθέµενης αξίας», µε στόχο πάντα τη διάθεση προϊόντων µε υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά σε προσιτές τιµές. Ο κ. Γ. Ευσταθόπουλος σηµειώνει επίσης τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στη συµπεριφορά των καταναλωτών («απαιτούν περισσότερο από ποτέ τα χρήµατα που δαπανούν να θεωρούν ότι αξίζουν») όσο και στην αγορά ευρύτερα, επισηµαίνοντας χαρακτηριστικά: «Η κατανάλωση ποτέ δεν µειώθηκε, αντίθετα αυξήθηκε. Αυτό που µειώθηκε -και έπρεπε να γίνει- είναι η σπατάλη και η κακή διαχείριση του οικογενειακού προϋπολογισµού». Ακόµα, καταθέτει την άποψή του ότι τα private label προϊόντα, µε την παρούσα τους µορφή, δεν έχουν άλλα περιθώρια ανόδου, καθώς «Δεν φτάνει µόνο η τιµή για να πειστεί ο καταναλωτής». Κι όσο για το φλέγον θέµα των σχέσεων της βιοµηχανίας µε το λιανεµπόριο, είναι κάτι παραπάνω από σαφής: «Απόλυτη συνεργασία. Η λύση στην αντιµετώπιση της κρίσης σήµερα είναι η συνεργασία, χωρίς υπερβολές από καµία πλευρά».