Συνέντευξη στον Χρήστο Ζαρίφη
Φωτογραφία Nicole Kohlhepp.
«Κι όµως, υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να χρησιµοποιηθούν πιο εντατικά για να χτιστεί η µελλοντική εικόνα των ελληνικών προϊόντων»: η Susanne Drexler, διευθύνουσα σύµβουλος της εταιρείας Gourmet Connection, µε αφορµή τη δραστηριοποίησή της και στην ελληνική αγορά σε συνεργασία µε τη Simply Hellas, µιλά στο ML και διατυπώνει τη γενική της άποψη για την εικόνα των ελληνικών τροφίµων – ποτών στις ξένες αγορές τώρα.
Ειδικά για τα ελληνικά προϊόντα, η κ. Drexler επισηµαίνει ότι δεν έχουν καταφέρει να πείσουν τους ξένους καταναλωτές και περιορίζονται στα στενά όρια της ελληνικής διασποράς. Όµως, παράλληλα, διακρίνει ευκαιρίες και δυνατότητες –γι’ αυτό άλλωστε και η έναρξη της δραστηριότητάς της και στην Ελλάδα- οι οποίες, µε την κατάλληλη στρατηγική και στόχευση µπορούν να αποβούν αποδοτικές για τις εταιρείες που επιζητούν διέξοδο στις ξένες αγορές.
Η κ. Drexler παρουσιάζει διεξοδικά τη στρατηγική που χρησιµοποιεί η Gourmet Connection, η οποία χρησιµοποιεί ως κύριο όχηµα τη γαστρονοµία. Μέσω αυτής προσεγγίζονται οι πλέον απαιτητικοί ξένοι καταναλωτές, που αν πειστούν, µε τη σειρά τους γίνονται οι ίδιοι πρεσβευτές των προϊόντων καθώς επηρεάζουν σηµαντικά τµήµατα της αγοράς.
Επίσης, η κ. Drexler παρουσιάζει συγκεκριµένα παραδείγµατα από µέχρι τώρα συνεργασίες της µε εταιρείες απ’ όλο τον κόσµο, για τη µέθοδο µε την οποία εργάστηκαν για την προβολή και –τελικά- για τη διάδοση των προϊόντων που ανέλαβαν, δίνοντας µια συνολική εικόνα για τον τρόπο µε τον οποίο ενδεχοµένως θα πρέπει να κινηθούν στο εξωτερικό οι ελληνικές εταιρείες.