Καθυστερήσεις που έχουν αρνητικές συνέπειες για τις προοπτικές του κλάδου, καθώς η υλοποίηση των παραπάνω επενδύσεων θα βελτιώσει ουσιαστικά τόσο το επίπεδο όσο και τον όγκο των παρεχόμενων υπηρεσιών, με τα αντίστοιχα οφέλη για την ελληνική ΕΑ&L. Όπως σημειώνει ο κ. Ροδόπουλος, «Το Θριάσιο και ένα αντίστοιχο εμπορευματικό κέντρο στη Βόρεια Ελλάδα θα αποτελέσουν κέντρα παραγωγής πλούτου και ευημερίας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Πώς; Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αυξήσει τα διερχόμενα εμπορευματικά φορτία, στοχεύοντας παράλληλα κυρίως στα φορτία που δημιουργούν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (value added services). Το Θριάσιο αποτελεί κεντρικό πυρήνα των δράσεων αυτών, σε συνδυασμό δύο κυρίαρχων παραγόντων: πρώτον, την ταχύτητα των αδειοδοτήσεων και, δεύτερον, την ταχύτητα των διαδικασιών μεταφοράς στους εμπορευματικούς κόμβους της Ευρώπης». Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειωθεί ότι ένα από τα βασικά ζητούμενα του κλάδου είναι η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου αδειοδότησης και χωροθέτησης χώρων Logistics, θέμα όπου επίσης δεν παρατηρείται κάποια αξιοσημείωτη πρόοδος. Όπως εξηγεί ο κ. Ροδόπουλος, «Παρότι υπάρχει νόμος, ο 4302/2014, ο οποίος ξεκαθαρίζει αρκετά πράγματα που αφορούν τα Logistics, δυστυχώς παραμένει ανενεργός καθώς δεν έχουν ακόμα υπογραφεί οι ανάλογες ΚΥΑ. Θεωρώ ότι με τη συμβολή της υφυπουργού κ. Τζάκρη τα πράγματα θα ξεκολλήσουν. Πιστεύω ότι βρισκόμαστε εν αναμονή εξελίξεων».
Καταλήγοντας και απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν η ιδιωτικοποίηση δημόσιων υποδομών, όπως ο ΟΛΠ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση ή αν το κράτος θα έπρεπε να προωθήσει την καλύτερη αξιοποίησή τους με ίδιες επενδύσεις, ο κ. Ροδόπουλος είναι σαφής και ρεαλιστής, επιβεβαιώνοντας ότι, όταν κωλυσιεργείς επί δεκαετίες, ίσως τελικά αναγκαστείς να υποστείς δυσχερέστερους όρους. «Ως εκπρόσωπος ενός επιστημονικού οργανισμού πρέπει να σας πω ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση. Θεωρώ, μάλιστα, πως στην Ελλάδα των επαναλαμβανόμενων μνημονίων, δεν υπάρχουν πλέον επιλογές ως προς το πώς πρέπει να διαχειριστούμε τον δημόσιο πλούτο που μπορεί να παρέχει έσοδα στη χώρα. Υπάρχει λοιπόν μόνο μία ανάγκη: να βρεθεί άμεσα μια λύση που θα δώσει εργασία και θα προσφέρει ανάπτυξη. Τα θέματα ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θριασίου κοκ πρέπει να βρουν λύσεις. Δεν πρέπει να διαιωνίζονται». Την ίδια στιγμή βέβαια επενδύσεις πρέπει να γίνουν και από τις ίδιες τις εταιρείες του κλάδου. Όπως καταδεικνύει η μελέτη που εκπόνησε η ΕΕL σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, η ανταγωνιστικότητα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες έχουν περιθώρια βελτίωσης.