Χρειάζονται επενδύσεις
Εκ των ων ουκ άνευ για την εδραίωση του κλάδου των logistics ως βασικού τομέα της ελληνικής οικονομίας είναι και η υλοποίηση κάποιων ιδιαίτερα σημαντικών έργων υποδομής, τονίζει ο κ. Ροδόπουλος, και η κουβέντα έρχεται όπως είναι φυσικό στο πλέον σημαντικό έργο, στη δημιουργία του πολύπαθου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο. Έργο που, αν και είναι κοινώς αποδεκτό ότι θα βελτιώσει δραστικά τις προοπτικές της ελληνικής ΕΑ&L, τείνει να εξελιχθεί σε «γεφύρι της Άρτας», καθώς ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της έκτασης του ΟΣΕ ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς συνδέεται με το επίσης σημαντικό έργο, αυτό του ΟΛΠ, η ιδιωτικοποίηση του οποίου είναι στην τελική ευθεία. Κι αυτό γιατί τα δύο αυτά σχέδια συνδέονται στο πλαίσιο της προσπάθειας μετεξέλιξης του Πειραιά σε κόμβο της εφοδιαστικής αλυσίδας προϊόντων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Σχεδιασμός που επίσης προϋποθέτει τη μεγαλύτερη αξιοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών της χώρας, όπου επίσης καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις. Οι κυριότερες αφορούν την ηλεκτροδότηση ολόκληρου του δικτύου αλλά και τη συστηματικότερη διασύνδεση της Ελλάδας με τις γειτονικές χώρες. Επίσης, σε εκκρεμότητα βρίσκεται το θέμα του ΟΛΘ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της τελευταίας να οδεύει, όπως φαίνεται, σε ακόμα μία παράταση.