Έπειτα από έναν μήνα διαπραγματεύσεων, η Royal Ahold NV και η Delhaize Group συμφώνησαν να συμπορευθούν (τυπικά, η Ahold εξαγοράζει την Delhaize), σε μια συμφωνία που θα γίνει με ανταλλαγή μετοχών αξίας περίπου 9,32 δισ. ευρώ. Η νέα εταιρεία θα ονομάζεται Ahold Delhaize, θα έχει ετήσια έσοδα άνω των 54 δισ. ευρώ και περισσότερα από 6.500 καταστήματα, με τις επωνυμίες Food Lion, Giant Carlisle, Delhaize Le Lion, Albert Heijn, Hannaford, Martin´s, ΑΒ Βασιλόπουλος, Giant Landover, Delhaize.be, Peapod, Maxi, Albert, Red Market, Tempo, Bol.com, Mega Image, Etos, Super Indo, Tom& Co. και Stop & Shop. Διευθύνων σύμβουλος αναλαμβάνει ο Dick Boer της Ahold, ενώ οι μέτοχοι της Ahold θα έχουν το 61% της νέας εταιρείας. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των δύο εταιρειών, αλλά και τα πρώτα σχόλια διεθνών αναλυτών, η συγχώνευση αναμένεται να δημιουργήσει συνέργειες 500 εκατ. μέσα σε τρία χρόνια από την ολοκλήρωσή της, που αναμένεται το 2016, ενώ δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με την αλληλεπικάλυψη των καταστημάτων των δύο αλυσίδων, καθώς τέτοιο θέμα εντοπίζεται σε μικρό τμήμα της αμερικανικής αγοράς.
Η νέα εταιρεία αναμένεται να έχει αυξημένα κέρδη από το πρώτο έτος της λειτουργίας της. Με βάση τη χρηματιστηριακή της αξία η Ahold Delhaize θα είναι η τρίτη αλυσίδα στην Ευρώπη, πίσω από τις Tesco και Carrefour, οι οποίες έχουν μεγαλύτερες ετήσιες πωλήσεις, αλλά το περιθώριο κέρδους τους έχει υποχωρήσει υπό την πίεση των εκπτωτικών αλυσίδων, όπως η Lidl. Εκτιμάται ότι η νέα εταιρεία θα είναι σε καλύτερη θέση για να αντιμετωπίσει αυτήν την πίεση. Όμως, ο πραγματικός στόχος για τη νέα εταιρεία είναι η αγορά των ΗΠΑ. Και οι δύο εταιρείες κάνουν τα 2/3 των πωλήσεών τους στην αμερικανική αγορά, όπου ελέγχουν συνολικά το 5% (σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor) και βρίσκονται πίσω από τις Wal-Mart, Kroger και τις πρόσφατα συγχωνευμένες Albertsons – Safeway. H Ahold και περισσότερο η Delhaize δέχονται πιέσεις από τη Wal-Mart και τη στρατηγική της για περισσότερα «μικρά» σούπερ μάρκετ – η Wal-Mart, μάλιστα, σχεδιάζει να ανοίξει ακόμα 180-200 μικρά καταστήματα φέτος- όπως και από τον πόλεμο τιμών της Kroger. Εκτιμάται, λοιπόν, ότι το νέο σχήμα μακροπρόθεσμα θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικό στην αμερικανική αγορά, κάτι που είναι αμφίβολο αν θα πετύχαιναν με αυτόνομη πορεία. Τέλος, εκτιμάται ότι η Ahold θα μπορούσε να δώσει ώθηση στην Delhaize στις πωλήσεις μέσω Internet, τομέας στον οποίο η βελγική εταιρεία δεν έχει αναπτύξει ιδιαίτερα δυναμική παρουσία μέχρι τώρα.