Συνέντευξη στην Τάνια Μπαλαμπάνη
«Στηριζόµαστε, πέρα από την ποιότητα, σε δύο άξονες: στην καινοτοµία και στην προώθηση των προϊόντων µας στις αγορές του εξωτερικού»: η κ. Σωτηρούλα Σωτηρίου, διευθύντρια marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Χαραλαµπίδης Κρίστης, εξηγεί πώς η κυπριακή εταιρεία έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε µία από τις µεγαλύτερες στην κυπριακή αγορά, αλλά και πώς έχει αναπτύξει ιδιαίτερα υψηλή δυναµική. Όπως αναφέρει επιγραµµατικά η κ. Σωτηρίου, το αποτέλεσµα είναι τα προϊόντα της Χαραλαµπίδης Κρίστης να κατέχουν ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά, οι εξαγωγικές επιδόσεις να καταρρίπτουν κάθε προηγούµενο, ενώ παράλληλα υλοποιείται σηµαντικό επενδυτικό πρόγραµµα για τον διαρκή εκσυγχρονισµό του παραγωγικού εξοπλισµού, των υποδοµών και των εγκαταστάσεων της εταιρείας. Η κ. Σωτηρίου αναφέρεται διεξοδικά στα νέα λανσαρίσµατα στα οποία έχει προχωρήσει η εταιρεία από το 2016 και θα συνεχίσει και το 2017, στα ιδιαίτερα οφέλη από τη συνεργασία της µε µεγάλες λιανεµπορικές αλυσίδες του εξωτερικού, αλλά και στην παρουσία της Χαραλαµπίδης Κρίστης στην ελληνική αγορά.
Τέλος, αναφέρεται σε δύο κοµβικά ζητήµατα για την εταιρεία: το πρώτο είναι οι ιδιαιτερότητες της κυπριακής αγοράς γάλακτος, που καθορίζουν σε σηµαντικό βαθµό την τιµολογιακή πολιτική της εταιρείας και το δεύτερο το πολυσχιδές πρόγραµµα Εταιρικής και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, µε το οποίο η εταιρεία δίνει δυναµικό «παρών» στις ανάγκες της κυπριακής κοινωνίας.