Λίγους μήνες μετά την εξαγορά του σήματος Noxzema, ο όμιλος Σαράντη συμφώνησε με την Procter & Gamble και την εξαγορά του σήματος AVA στην Ελλάδα. H εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί την 30ή Απριλίου 2015, ενώ η ανάληψη της δραστηριότητας του AVA από τον όμιλο Σαράντη θα γίνει την 1η Μαΐου 2015. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η εξαγορά αυτή, που γίνεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής του ομίλου, ενδυναμώνει περαιτέρω το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο και ισχυροποιεί τη θέση του ως ηγετικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων. Το AVA είναι ένα καθιερωμένο και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο σήμα στην Ελλάδα. Έχει σημαντική παρουσία στην κατηγορία υγρών καθαρισμού πιάτων και ειδικότερα κατέχει τη 2η θέση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το κόστος της εξαγοράς συμφωνήθηκε στα 3,49 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του ομίλου Σαράντη θα δώσει έμφαση αρχικά στην ενσωμάτωση του νέου σήματος στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, καθώς και στην υποστήριξή του και στην επεκτασιμότητά του.
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος Σαράντη, με βάση τις οικονομικές επιδόσεις του το 2014, συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική οργανική ανάπτυξη στις στρατηγικές του προϊοντικές κατηγορίες, γεγονός το οποίο σε συνδυασμό με την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους, οδήγησε σε αξιοσημείωτη αύξηση της κερδοφορίας σε επίπεδα υψηλότερα των αναμενόμενων. Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις το 2014 ανήλθαν σε 248,44 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 236,59 εκατ. ευρώ το 2013, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,01%. Σημαντική ανάπτυξη παρατηρήθηκε τόσο στην Ελλάδα όσο και στις ξένες αγορές του ομίλου. Η Ελλάδα συνεισέφερε 35,79% στις συνολικές πωλήσεις του ομίλου, παρουσιάζοντας άνοδο πωλήσεων κατά 5,1% στα 88,93 εκατ., ενώ οι ξένες αγορές, που αντιπροσωπεύουν 64,21% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 4,96% στα 159,51 εκατ., που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά μέσο όρο 6,02% εξαιρώντας την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 10,40% στα 17,14 εκατ. από 15,53 εκατ. και το περιθώριο καθαρού κέρδους ανήλθε σε 6,90% από 6,56% το 2013.